چند و چوند

قفسه بازی‌های هوپا

هدف از راه اندازی قفسه بازی‌

وبسایت و فروشگاه آنلاین هوپابازی، از آبان ماه 1400 راه اندازی و شروع به کار کرده است. هدف اصلی راه اندازی این وبسایت. فراهم آوردن بستری برای دسترسی سریع و بدون واسطه‌ی شما هوپایی‌های عزیز به بازی‌های هوپا می‌باشد. همچنین ارائه خدمات به دارندگان بازی‌ها. در پی ارتقا دادن به سطح خدمات، امکاناتی را فراهم آورده‌ایم که یکی از این امکانات مربوط به افزونه‌ی قفسه بازی‌ می‌باشد.

این بخش در واقع همان قفسه بازی‌ هوپای شماست، اما به صورت مجازی. وجود قفسه بازی‌ها هوپا به ما کمک خواهد کرد تا بتوانیم نسبت به بازی‌های موجود در آن، خدماتی از قبیل تامین قطعات یا اجزای مختلف برای همان بازی‌ها را به شما عزیزان ارائه دهیم. به بیان ساده‌تر… فقط در صورت داشتن هر بازی می‌توانید قطعات آن بازی را در صورت مفقود یا خراب شدن. به صورت جداگانه از طریق فروشگاه مجازی وبسایت هوپا تهیه نمایید.

گام نخست

بدیهی است که اولین گام در این مسیر، جمع آوری و یکپارچه‌سازی اطلاعات شما عزیزان می‌باشد. بدین منظور از ابتدای زمستان 1400… شما می‌توانید پس از ثبت نام در سایت… با ارسال لیستی از بازی‌های هوپای خود به اضافه‌ی یک عکس از آنها از طریق لینک زیر، لیستی از بازی‌هایتان را در اختیار ما بگذارید تا متقابلا برای هر کدام از بازی‌ها، یک کد منحصر به فرد برای شما ارسال گردد.

توجه داشته باشید عکس‌ ارسالی باید به این شکل باشد

 

پس از دریافت کد انحصاری محصول، شما می‌توانید با وارد کردن این کد در صفحه قفسه بازی‌ حساب کاربریتان، آن را ثبت کرده و از آن پس، از امکاناتی که برای همان بازی در نظر گرفته شده است استفاده کنید.

همچنین در صفحه امتیازهای من، نشان‌های آن بازی‌هایی را که کد آنها را در قسمت قفسه بازی‌ ثبت کرده‌اید، دریافت می‌نمایید. به طور قطع کاربرانی که بتوانند نشان‌های بیشتری را دریافت کنند از مزایای بیشتری نیز برخوردار خواهند بود. همچنین به غیر از برخورداری از خدمات پس از فروش. در آینده برای دارندگان نشان‌ها مسابقات و جوایزی در نظر گرفته خواهد شد. شما را در جریان آنها قرار خواهیم داد.

 

برای اطلاع از اخبار هوپا به صفحه اینستاگرام و برای خرید محصول به صفحه فروشگاه هوپا سر بزنید

فواد روحانی

3 دیدگاه در “قفسه بازی‌های هوپا

  1. ریحانه گفت:

    برای من کد انحصاری برای بازی هام فرستاده نشده

  2. مهسا گفت:

    سلام. خسته نباشید.
    در صفحه ی هوپا در زمستان پیشرو اون 2 بازی الف تای ایرانی تو چه ماه از ار سال آینده به بازار می آد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. مائده ایرانی گفت:

    سلام من چندین بار فرم رو پر کردم ولی هنوز برای من کد های انحصاری ارسال نشده
    و در بخش امتیاز های من هر روز امتیاز های من کمتر میشه و الان از ۴۰ امتیاز یا بیشتر فقط ۱ امتیاز مونده ولی در بخش تاریخچه امتیازات هنوز کار هایی که انجام دادم باقی مانده میشه لطفا راهنمایی کنید ؟؟؟

  4. masome1973 گفت:

    سلام کارت های کاپو چین من خراب شده. کارت خالی این بازی رو می فروشید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *