کیوسک

مسابقه نقاشی کاپوچین و بررسی نتایج

مسابقه نقاشی کاپوچین

بازی کاپوچین یک بازی سرعتی، مهارتی است که بعد از تولید با استقبال خوبی از سوی هوپایی‌هایی عزیز مواجه شد. این بازی نسخه‌ی ایرانی بازی Speed Cups است که توسط هایم شفیر طراحی شده. مدتی بعد از تولید نسخه‌ی اصلی کاپوچین، بر آن شدیم تا افزونه‌ی این بازی را با طرح‌های جدید و دو سری لیوانک جدید تولید کنیم. افزونه‌ی کاپوچین که با نام کاپوچین پلاس شناخته شده است، مانند بازی با استقبال خوبی مواجه شد. پس از آن، ایده‌ی تولید یک نسخه‌ی جدید که با طرح‌هایی از طرفداران بازی ساخته شده مطرح شد. در بهار 1399 در صفحه‌ی اینستاگرام هوپابازی یک اعلامیه مبنی بر برگزای یک مسابقه نقاشی منتشر شد. (برای دیدن پست اینجا را کلیک کنید) تا طرفداران بازی بتوانند در تولید افزونه‌ی جدید کاپوچین همراه ما باشند.

شرایط شرکت در مسابقه نقاشی کاپوچین

شرکت‌کنندگان تا تیر ماه همان سال فرصت داشتند تا نقاشی‌های خود را با هر وسیله‌ی نقاشی اعم از آبرنگ، مداد رنگی، مداد شمعی و… که در دسترس داشتند و با توجه به فرم اصلی بازی که استفاده از 5 رنگ آبی، قرمز، سبز، زرد و مشکی بود، به تصویر می‌کشیدند. البته استقبال بی نظیر شرکت‌کنندگان سبب شد تا زمانی که ارسال طرح ها ادامه پیدا کرد، مسابقه را نیز ادامه دهیم.

کاپوچیننتیجه نهایی

داوران مسابقه با وسواس بسیار و پس از برگزاری جلسات متعدد و بررسی ابعاد مختلف هر طرح که شامل

جذابیت، خلاقیت و حفظ منطق بازی

می‌باشد آنها را مورد مباحثه قرار دادند. سپس هر کدام از داوران طرح‌های منتخب خود را اعلام کردند. پس از آن مجددا انتخاب های مشترک را نیز برای اعلام نهایی برندگان مورد بازبینی قرار دادند. و نهایتا به این نتیجه رسیدند که با توجه به حجم زیاد شرکت کنندگان… به جای 36 برنده، 54 طرح را به عنوان برنده نهایی مسابقه نقاشی کاپوچین اعلام کنند.

پس از انتخاب نهایی، طرح‌ها توسط تیم طراحی هوپا یک به یک و به جهت استانداردسازی و تبدیل به کارت‌های قابل چاپ، اصلاح رنگ و یک اندازه شده و آماده چاپ شدند.

قابل ذکر است، هم‌زمانی تولید این افزونه‌ی جدید با پروسه‌ی استانداردسازی جعبه‌ها و تولید چند بازی دیگر که در صف تولید بودند، باعث شد تولید این بازی تا امروز به تعویق بیفتد. اما به محض تولید جعبه‌های جدید، کارت‌های جدید نیز همراه با آن‌ها وارد بازار می‌شوند و در دسترس شما طرفداران عزیز قرار خواهد گرفت. مطمئنا تنها دلیل تاخیر در تولید یک محصول حساسیتی است که در تولید آن محصول به کار می‌گیریم و در آن وقفه در حال تولید محصولی هستیم که در نهایت به بهترین شکل ممکن به دستتان برسد. همچنین همان‌طور که در اعلامیه‌ی مسابقه ذکر شده بود از تمام شرکت کنندگان قدردانی ویژه‌ای خواهد شد.

برای اطلاع از اخبار هوپا به صفحه اینستاگرام و برای خرید محصول به صفحه فروشگاه هوپا سر بزنید.

فواد روحانی

1 دیدگاه در “مسابقه نقاشی کاپوچین و بررسی نتایج

  1. عرفان شه نهاد شه نهاد گفت:

    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *